Referencer

Det er altid svært at tage æren for noget, mange andre også har været involveret i. Når ting lykkes, er det, når vi ’parkerer’ egoerne, og alle begynder at ’spille’ for hinanden. Jeg har gennem mine 12 år i Bosebjerg Insights løst opgaver for en række større og mindre danske og internationale virksomheder. Blot det faktum, at jeg har fået et indgående kendskab til så mange forskellige virksomhedskulturer, giver en kæmpe ballast og et godt perspektiv. Ingen organisationer er ens. Det handler i sidste ende om mennesker, og strategier uden implementering er intet værd. Til højre er nogle ’quotes’ fra et par kunder, der mener, jeg har været med til at gøre en forskel i deres virksomhed. Klik på de respektive udsagn og læs en mere uddybende reference fra den pågældende.

Efter en strategiproces med Steen Bosebjerg og Jacob Nyborg har man ‘is i maven’ når de interne slag efterfølgende skal slåes.
Pia Madsen
Markedschef
TDC
Et kursus er reelt først pengene værd, når medarbejderne tager den nye viden og værktøjerne med sig i deres daglige arbejde.
Lars Nielsen
Salgsdirektør
Radio 100 FM/DDR
Jeg mindes ikke at have lavet en undersøgelse, der er blevet brugt så meget, som den Bosebjerg Insights lavede om rejsemarkedets perception og adfærd.

Jan Vendelbo
Salgs- og Markedschef
My Travel
Udfordringen er altid at få strategi til at leve på individniveau, Steen Bosebjerg har et stort ‘træner-gen’, der skaber en ramme med en god blanding af energi, ambition og reflektion i vores interne workshops.

Jannik Wollny
Nordisk kommunikationsdirektør
Nestle
Som uerfaren indkøber af kommunikation, havde vi brug for en neutral rådgiver, der kunne guide os igennem skoven af reklame- og kommunikationsbureauer.
Jørgen Lund Hansen
Rekrutteringsleder
Naviair
En ting er, at vi får nogle indsigter om markedet, men vi får jo også kunderne til at erkende noget om os, – og denne sidegevinst er faktisk mange penge værd.
Per Bach
Salgschef
Ingeniøren
Der er faktisk mange penge i, at gøre det rigtigt første gang
Mogens Balling
Underdirektør
Falck A/S

Når man arbejder med det samme hver dag, bliver man meget hurtigt "hjemmeblind". Derfor er det vigtigt med friske øjne for at fastholde fokus.
Charlotte Ohlendorff
Marketingchef
GE Money Bank
Vi kan udvikle verdens bedste malling, men er vi ikke i stand til at kommunikere det interessant og vedrørende, er det ligegyldigt.
Carsten Nørland
Salgs- og Markedschef
Flügger (Day System)
I en verden af tal – en revisorverden – er det en udfordrende erkendelsesproces at nå frem til, at det dybest set er vores evne til at kommunikere, der bestemmer vores bundlinje.
Søren Larsen
statsautoriseret revisor
Baagøe¦ Schou statsautoriseret revisionsaktieselskab
Når man ved, hvor man vil hen og hvorfor, så er det også lettere at tiltrække kapital.
Henrik Leth Møller
Adm. Direktør
Spinning Juwelry
Det er, når vi lytter til og forstår vores kunder, at vi for alvor formår at målrette vores salgsindsats.
Jesper Hvid-Hansen
Country Manager
Kraft Foods
Det er altid sundt at sende en neutral ’doktor’ i byen og tage temperaturen.
Kresten Wiingaard
Adm. Direktør
Adapt

.